۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

Visual Studio Team System Web Access 2008

این هم یک پست بسیار مفید برای مدیران شرکت های نرم افزاری و یا کسانی که گروه های برنامه نویسی را مدیریت می کنند که البته به قول ما در قله تکنولوژی به سر می برند و از نرم افزار Microsoft Visual Studio Team System برای مدیریت پروژه ها و برنامه نویسان خود استفاده می کنند.
شاید از اسم آن مشخص باشد که در مورد چه چیزی می خواهیم صحبت کنیم . به قول یکی از دوستان در دورانی از دنیای تجارت شرکت های تجاری بعد از تولید محصول خود و گرفتن Feed Back ها از مشتریان متوجه می شدند که مشتریان آنها و مردم به چه چیزهایی نیاز دارند تا آن قابلییت ها را در محصولات خود قرار دهند و در نتیجه دارای فروش خوب و سود خوبی باشند . اما هم اکنون وضع تغییر کرده و دنیای رقابت به هیچ شرکتی مجال نمی دهد تا چنین وقتی برای پیشرفت محصولات خود را صرف کند در نتیجه خود شرکت ها باید آستین را بالازده و به فکر بیفتند که چه چیزهایی برای مردم مورد نیاز است که خود مردم هم خبر ندارند تا آنها را در محصولات خود قرار دهند تا با فروش بالا و محبوبیت محصول خود مواجه شوند.
زمانیکه ما با این نرم افزار که یکی از Accessories های VSTS است بر خورد کردیم به خود گفتیم چه جالب ما و مدیرهای دیگری که تعدادی پروژه و برنامه نویس در زیر دست خود دارند و نیاز به مدیریت همه جانبه آنها دارند چقدر به این نرم افزار نیاز داشتیم و خود خبر نداشتیم و این همان نکته ای است که در بالا در مورد آن صحبت کردیم.
حالا برسیم به ( Web Access ) که با کلیک بر روی آن می تونید آن را دریافت کنید.
کسانی که برای مدیریت پروژها و برنامه نویسان خود از نرم افزار Microsoft Visual Studio Team System استفاده می کنند
یکی از مشکلاتشان برای مدیریت زمانیست که از شرکت خود خارج می شوند و نمی توانند به راحتی به سرور خود دسترسی پیدا کنند مگر اینکه تنظیماتی را برای سرور خود قرار دهند که خود ریسک های امنیتی خاص خود را دارد اما اینجاست که ابزار Web Access خود را نشان می دهد.
بعد از دانلود کردن فایل TeamSystemWebAccess.msi را بر روی سرور خود اجرا کنید و آن را نصب کنید . به صورت پیش فرض این نرم افزار بر روی Port : 8090 نصب می شود که ما هم پیشنهاد می کنیم آن را تغییر ندهید مگر اینکه شما بر روی این Port نرم افزار دیگری را در حال اجرا دارید.
بعد از نصب تنها با در دست داشتن اینترنت با باز کردن یک مرور گر و وارد کردن آدرس http://servername:8090/ و وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود می توانید از تمامی قابلیت های VSTS برای مدیریت پروژه ها و برنامه نویس های خود که در داخل شرکت استفاده می کردید با امنیت بسیار بالا استفاده کنید :
1. نمایش تمامی پروژه های در دسترس شما.
2. بروز کردن تمام اطلاعات پروژه های در دسترس.
3. اضافه کردن انواع Work Item برای پروژه های در دسترس.
4. ساخت ، به اشتراک گذاشتن و اجرا کردن انواع Work Item Queries .
5. دسترسی به Process Guidance.
6. دسترسی بسیار آسان و دم دست و UI زیبا و به تمام معنا User Friendly .

خیلی لذت بخش است که یک شرکت تمام نیاز های ما را شناخته و با ساخت و تولید نرم افزار های مورد نیاز ، نیاز ما را بر طرف می کند امیدوارم بعد از خواندن این پست نیاز شما هم بر طرف شده باشد.
و در آخر هم باید اضافه کنم که SP1 این نرم افزار هم توسط شرکت ماکروسافت ارائه شده که پیدا کردن و نصب آن را به خود شما محول می کنم.
البته مد نظر داشته باشید که برای این پست ما مبنا را بر این قرار دادیم که شما با محیط VSTS آشنا هستید و در صورتیکه شما همچنان با محیط VSTS آشنایی ندارید توصیه ما به شما این است که بعد از خواندن این پست تمام فعالیت های خود را کنسل کرده و به دنبال بدست آوردن این تکنولوژی برای خود باشید و بعد از بدست آوردن و استفاده نظر خود را در رابطه با این نرم افزار برای ما ارسال کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر