۱۳۸۸ شهریور ۳۰, دوشنبه

حیله ی وصله ی دانلود

چند روز پیش استفاده از VS2010 به ذهنمان خطور کرد. از یکی از دوستان که از پهنای باند و سرعت خوب اینترنت برخوردار بود و منزلش هم بسیار نزدیک بود خواستم تا VS2010 را دانلود کند.

اگر نخواهم سر کسی به درد آید، به طور خلاصه یکی از فایل های دانلود شده مشکل داشت. چیزی در حدود 60MB انتهایی آن دانلود نشده بود. شدیدا علاقه داشتم که با VS2010 کار کنم و دوستی که در بالا اشاره شد نیز در دسترس نبود!

نمی دانم چرا حدس زدم شاید این حیله عملی باشد: با Firefox فایل مورد نظر که حدود 700MB بود را برای دانلود انتخاب کردم و به محض شروع دانلود آنرا Stop کردم، سپس به انتهای فایل ناقصی که از دوستم گرفته بودم پسوند .part اضافه کردم و به جای فایلی که Firefox ایجاد کرده بود Replace کردم و بعد دکمه Resume از Firefox Downloads را زدم! دانلود شروع شد اما از حدود 640MB به بعد. بعد از اتمام دانلود فایل به درستی اجرا شد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر